zaterdag 24 september 2011

Ik verkoop mijn boot omdat de kajiut niet op staanhoogte is,te moeilijk voor mijn leeftijd.Zeer proper en nette,alles erop en eraan,kiptrailer +eletr.winch,anker,stootwilgen,wastafel met stromend water,kookvuurtje,radio,fishvinder,kompas,snelheidsmeter,voltmeter,bilgepomp,veel bergruimte zowel in kajiut als onder de zitbanken,Cabriolet kap,winterkap,zwemtrap,chem.toilett enz.Kortom een toppertje,maar spijtig van mijn leeftijd.totaal gewicht boot+trailer 1140kg dus te trekken met ieder normale wagen Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van Paul Paul: Je zoekertje beheren Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 59449304 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Zwembad met opblaasbaare rand 65 € Zeilboot 7m30 - interessante p... 1.400 € Maxum 1900sr 2, BWJ 1996 13.900 € Maxum 1900sr 2,bwj 1996,met CA... 13.900 € Houten zeilschip, HMS Endeavou... 225 € Zakelijk adverteren ©kapaza.be Voorwaarden Copyright Zakelijk adverteren Pers Vacatures Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/boten-en-watersport"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '8', '', '1100', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten